PZBM

Oferta na zarządzanie nieruchomością

PZBM (Prywatny Zarządca Budynków Mieszkalnych) już działa na rynku powiatu Dzierżoniowskiego! Nasi pracownicy mają doświadczenie w zarządzaniu wspólnotami mieszkaniowymi i mieniem. Nasze atuty to stabilna sytuacja finansowa, zaplecze organizacyjne, techniczne, prawne oraz wieloletnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Usługę zarządzania nieruchomościami prowadzimy kompleksowo (administracja, księgowość, sprawy techniczne). Dla Państwa nieruchomości zostanie wskazany opiekun klienta, który będzie utrzymywał stały kontakt z zarządem wspólnoty i właścicielami. Jego praca będzie polegała na regularnych wizytach na Państwa budynku, rozmowach o istniejących problemach i nurtujących Państwa tematach. Zbierane informacje będą przekazywane do realizacji przez poszczególne komórki między innymi Dział Wspólnot Mieszkaniowych, Dział Techniczny, Dział Windykacji lub Eksploatacji.

Zarządzanie nieruchomością - zakres czynności

  • protokolarne przejęcie nieruchomości;
  • prowadzenie księgowości Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości;
  • prowadzenie wykazu lokali;
  • prowadzenie i aktualizowanie spisu właścicieli i ich udziałów;
  • przygotowanie i organizacja zebrań Wspólnoty oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,

Techniczne utrzymanie nieruchomości - zakres czynności

  • prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
  • kontrola nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku;
  • nadzór nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji technicznych w budynku;
  • przygotowywanie i przeprowadzenie procedury związanej z wyłonieniem wykonawcy robót remontowych w nieruchomości;
  • zbieranie ofert i negocjowanie warunków dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości oraz doradztwo w ww. zakresie.

Obsługa prawna – zakres czynności

  • przygotowywanie wzorów uchwał i innych aktów prawnych Wspólnot (regulaminy);
  • wykonywanie wszystkich czynności prawnych koniecznych do przejęcia świadczenia usług od dotychczasowego zarządcy.

Obsługa finansowo-księgowa - zakres czynności

  • prowadzenie odpowiedniej ewidencji księgowej w oparciu o obowiązujące przepisy;
  • przygotowanie projektów planu gospodarczego, w tym planu przychodów i wydatków Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty;
  • sporządzanie i udostępnianie właścicielom rocznego sprawozdania finansowego;
  • rozliczanie wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, kosztów zużytych mediów oraz wpłat na remonty;
  • wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali.
W przypadku zainteresowania naszą ofertą proszę o kontakt w celu omówienia szczegółów, wyjaśnienia niejasności, wypracowania zasad ewentualnej przyszłej współpracy.
TOP